Advertise Here

Despre infertilitate, despre cum o putem invinge, despre femei si minunile lor

- Another Blogger Blog's

Ma gandeam sa tin un jurnal ca un mod de a pierde timpul...pe care nu prea il am! Zambesc trist! Pe zi ce trece, zambesc din ce in ce mai trist! Astept, dar uneori nici nu mai stiu ce astept! Astept sa se intample o minune, asa cum imi place sa spun si sa cred! Zilele saptamanii se scurg, una dupa alta, nici nu le simt! Munca, munca si iarasi munca! Seara si noaptea sunt momentele cele mai grele! Lacrimi se scurg din ochii mei pe perna! Simt ca sunt goala! Astept in continuare...poate, poate!!! Numai Dumnezeu stie!

1 comentarii:

Tariff spunea...

Bună ziua, deoarece vrei să citești acest lucru, știi că problemele tale sunt rezolvate pe jumătate dacă poți lua măsuri în privința lor, deoarece este o femeie spirituală puternică, numită Dr. Dawn acuna, pe care am întâlnit-o citind un articol online, ea m-a ajutat cu un vraja care l-a readus pe sotul meu dupa ce sotul meu m-a parasit de peste 8 luni, ea a facut o vraja care m-a ajutat sa ramana insarcinata pentru sotul meu si acum avem 2 copii frumosi, acum viata mea de cuplu merge perfect bine, ce sa mai cer .... ai o problemă pe care vrei să o rezolvi?

*Daca vrei sa ramai insarcinata.
*Dacă vrei să te împaci cu soțul tău.
*Dacă trebuie să vindeci orice fel de boală.
*Dacă doriți să opriți avortul spontan.
Și mulți alții, zori acuna te va uimi cu marile ei Puteri. contactați-o pe whatsapp: {+2348032246310}
E-mail: { dawnacuna314@gmail.com }

Trimiteți un comentariu