Advertise Here

Despre infertilitate, despre cum o putem invinge, despre femei si minunile lor

- Another Blogger Blog's

La inceputul lunii aprilie, medicamentele din import s-au ieftinit. Printre acestea se numara si cele utilizate pentru reproducerea umana asistata medical care s-au ieftinit cu cca 10%.

Preturile celor mai frecvent folosite dintre aceste medicamente se regasesc mai jos. Acestea sunt preturile impuse oficial.

Gonal 75 X 5 fiole = 424.10 RON
Gonal 75 X 1 fiola = 91.78 RON
Diphereline 0.1 x 7 fiole = 126.39 RON
Menopur X 10 fiole = 790.16 RON
Pregnyl 5000ui X 1 fiola = 13.39 RON

Puregon:
50 x 1 fiola = 99,85 RON
100 X 1 fl = 188.62 RON
300 x 1 fl = 490,06 RON
600 x 1 fl = 909,28 RON
900 x 1 fl = 1329,05 RON

Orgalutran x 1 fiola = 166.09
Cetrotide 0.25 x 7 fiole = 797.89
Cetrotide 3 mg x 1 fiola = 797.89

2 comentarii:

Benita spunea...

Nu voi înceta niciodată să împărtășesc această mărturie pentru că acum sunt o femeie complet fericită, am suferit peste 8 ani de căsnicie când nu am putut rămâne însărcinată pentru soțul meu, apoi am început să fiu disperată din cauza presiunii mamei mele în- legea, si o prietena de-a mea m-a indrumat catre dr. Dawn acuna care a ajutat-o, i-am explicat totul Dr. Dawn acuna pe Whatsapp si mi-a promis ca ma va ajuta, mi-a dat niste instructiuni care am facut totul perfect, scrisoarea de 3 saptamani ea mi-a cerut sa merg la spital la test spre surprinderea mea, doctorul a spus ca sunt insarcinata in 1 saptamana, dar chiar acum am copilul meu frumos, ea a ajutat si pe 3 prietene ale mele, totul datorita doctorului Dawn acuna, contactati-o pe Whatsapp daca aveti orice dificultate va asigur un rezultat perfect,
*Daca vrei sa ramai insarcinata.
*Dacă vrei să te reîntâlnești cu soțul tău.
*Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
*Dacă vrei să atragi un nou amant.
*Dacă ai nevoie de putere spirituală.
*Dacă vrei să reziste mult în pat.
*Dacă doriți să măriți dimensiunea penisului.
*Dacă doriți să opriți avortul spontan.și e.t.c.
Contactați-o Whatsapp: (+2348032246310)
E-mail ( dawnacuna314@gmail.com )

Tariff spunea...

Bună ziua, deoarece vrei să citești acest lucru, știi că problemele tale sunt rezolvate pe jumătate dacă poți lua măsuri în privința lor, deoarece este o femeie spirituală puternică, numită Dr. Dawn acuna, pe care am întâlnit-o citind un articol online, ea m-a ajutat cu un vraja care l-a readus pe sotul meu dupa ce sotul meu m-a parasit de peste 8 luni, ea a facut o vraja care m-a ajutat sa ramana insarcinata pentru sotul meu si acum avem 2 copii frumosi, acum viata mea de cuplu merge perfect bine, ce sa mai cer .... ai o problemă pe care vrei să o rezolvi?

*Daca vrei sa ramai insarcinata.
*Dacă vrei să te împaci cu soțul tău.
*Dacă trebuie să vindeci orice fel de boală.
*Dacă doriți să opriți avortul spontan.
Și mulți alții, zori acuna te va uimi cu marile ei Puteri. contactați-o pe whatsapp: {+2348032246310}
E-mail: { dawnacuna314@gmail.com }

Trimiteți un comentariu